Om något inte fungerar som det ska gör du en felanmälan.
Du väljer själv om du vill ringa in din felanmälan eller registrera den direkt på Mina sidor.
Vid akuta fel
Ring Junehems växel på 036-299 22 00 så snart du upptäcker felet. Vi tar emot din felanmälan på telefon måndag – fredag under telefontid*.
Bredband
Om du har problem med Internet kontakta din Internetleverantör.
TV
Har du en tv-box som tillhör lägenheten och får problem kan du kontakta Telia på 020-20 20 70.
Har du ett extra utbud som du själv betalar för, kan du välja att antingen teckna ett nytt avtal med Telia, eller ha kvar din gamla box med ditt befintliga extra utbud. För support och felanmälan vänder du dig då till din tjänsteleverantör.
Akuta fel och störningar på kvällar och helger
Om det uppstår en akut situation när kontoret är stängt når du jouren på 036-299 22 80.
Vid brand, olyckor och inbrott, ring 112.
Felanmälan via hemsidan
Som inloggad på Mina sidor kan du göra felanmälan när som helst på dygnet.
Tänk på! Behöver vi komma i kontakt med dig eller om du väljer att bli kontaktad innan vi kommer på en felanmälan ringer vi dig oftast på telefonnummer 036 - 299 22 00.
Till Mina sidor
* Telefontid: Måndag-fredag kl 08.00-16.00. Förmiddagsstängt kl 09.00-09.30. Lunchstängt kl 12.00-13.00.