Under hösten har vi genomfört en enkätundersökning där våra hyresgäster fått svara på frågor om sitt boende och vår service.
Resultat
74.8 % av alla våra hyresgäster svarade på årets hyresgästenkät vilket är en liten ökning jämfört med 2022 då vi genomförde förra enkäten. Resultatet visar på ett stort engegemang bland våra hyresgäster och vi på Junehem är glada och tacksamma för att så många tog sig tid att svara!
När vi tittar på det som kallas serviceindex, vilket inkluderar att ta kunden på allvar, trygghet, rent och snyggt och hjälp när det behövs, har 86.3% svarat att de är nöjda!
Svaren
Svaren betyder mycket för oss och ligger nu till grund för hur vi planerar och prioriterar framöver. Tack vare svaren vet vi vad som är viktigt för våra hyresgäster, vilket gör det lättare för oss att fokusera på rätt saker.
Under 2025 kommer vi påbörja arbetet med att gå igenom resultaten som också kommer leda till förbättringar på våra olika områden.
